Психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 5 класу

13 лютого у Блажівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів проходив Психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 5 класу.
Мета:
• залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;
• створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
• виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.
Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі може сприяти цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу. Психолого-педагогічний консиліум - ефективна організаційна форма методичної роботи, яка допоможе педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання.
Форма роботи - групова.
Учасники педагогічного консиліуму:
- директор школи;
- заступник з навчально-виховної роботи;
- заступник з виховної роботи;
- учителі, які викладають у 5 класі;
- класний керівник;
- практичний психолог.
Коментарi